مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-03اقتصادي

خبر خوب | تخفیف اجاره بهای املاک استیجاری شهرداری «فردوس»


شهردار فردوس از تخفیف اجاره بهای املاک استیجاری شهرداری برای اصناف خبر داد و گفت: با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر فردوس اصنافی که مستأجر واحدهای تجاری شهرداری فردوس هستند تا 60 درصد از تخفیفات اجاره بها بهره مند می شوند.

- حسین اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار داشت: ادامه روند شیوع ویروس منحوس کرونا در سال جاری موجب کاهش مسافرت ها و به تبع آن کاهش درآمد  مشاغلی که مستقیم و غیر مستقیم به مسافران خدما رسانی می کردند، شد.

وی بیان داشت: همچنین اصنافی هم به علت کاهش فعالیت و حضور کمتر شهروندان در بازار و فروش پایین اجناس یا خدمات، با مشکلاتی مواجه شدند که این شهرداری در راستای حمایت از این اصناف و کاهش زیان و  آسیب های احتمالی پیشنهادات خود مبنی بر نحوه حمایت و تخفیف در اخذ اجاره بهای واحدهای تجاری را به شورای شهر ارائه کرد که با موافقت اعضای شورای شهر فردوس قرار گرفت و به تصویب رسید.

شهردار فردوس تصریح کرد: براساس لایحه ارسالی شهرداری به شورای اسلامی شهر، مقرر شد برای مشاغلی که درآمد آن ها مستقیم و تقریبا به طور کامل به حضور مسافرین و خدمات دهی به مسافرین و یا فعالیت های تفریحی شهروندان در ارتباط بود به میزان 60 درصد و بازارچه صنایع دستی به میزان 40 درصد و سایر واحدهای صنفی تا 20 درصد از بخشودگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب | تخفیف اجاره بهای املاک استیجاری شهرداری «فردوس»

خبر خوب | تخفیف اجاره بهای املاک استیجاری شهرداری «فردوس»